وبلاگ

/ وبلاگ / گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن
گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن
  • گیفت کارت
  • 22 نوامبر 2020
  • 4,744 بازدید
  • بدون دیدگاه

گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که یک بازی تخفیف خورده باشه ، یا بخواید از یک پیشنهاد استور پلی استیشن خرید کنید و نیاز به گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن داشته باشید!

تعجب نکنید! هنوز گیفت کارت پلی استیشنی که یک دلار باشه و با یک کد به گیمر فروخته بشه به بازار نیومده، اما ماجرای این گیفت کارت یک دلاری پلی استیشن چیه؟

شاید براتون پیش اومده وقتی میخواید یک آفر خیلی خوب از استور پلی استیشن خرید کنید یا مثلا وقتی به یک بازی تخفیف خیلی خوب خورده و شما همه‌ش ۵ سنت یا مثلا یک دلار کم دارید، و باید حداقل یک گیفت کارت ده دلاری (حداقل‌ترین گیفت کارت ممکن) بخرید.

یا کلا قید خرید بازی رو بزنید، اما…

از خدمات جدید فروشگاه گیفت کارت پارسیان‌پی این هست که زمانی که شما نیاز به پرداخت مثلا ۵ سنت یا مثلا یک دلار یا هر مقدار پرداخت در استور پلی استیشن دارید ما براتون با ویزا کارت روی اکانت شما خرید میکنیم.

چطور باید سفارش پرداخت بدم؟

خب برای سفارش گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن دو روش وجود داره!

  1. روش اول : میتونید از صفحه درخواست بازی، نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) اکانت رو ارسال کنید. میلغی که نیاز دارید رو در قسمت توضیحات بنویسید، هزینه پرداخت براورد میشه براتون بصورت یک فاکتور آنلاین ارسال میشه بعد از پرداخت مقدار مورد نیاز شما هم در استور پلی استیشن پرداخت میشه.
  2. روش دوم: بلافاصله میتونید با پشتیبانی آنلاین سایت تماس بگیرید، بصورت آنلاین مقدار پرداختی رو به اپراتور اعلام میکنید، مبلغ ریالی به شما اعلام میشه، در صورتی که مورد قبول شما بود میتوتید بصورت آنلاین یا بصورت کارت به کارت هزینه رو پرداخت کنید و خرید شما در استور انجام میشه.

این روش پرداخت مناسب چه کاربرانی هست؟

اگر شما از اون دسته از کاربرانی هستید که برای پرداخت هزینه‌های سنگین گیفت کارت کامل برنمیاید خرید گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن و این روش کاملا مناسب شماست!

برای پرداخت های کوچیک، مثل DLCها ،برای خرید کوین Call of duty ، آیتم‌های داخل بازی، اسکین، یا موارد مشابه، این روش کاملا کاربردی و به صرفه هست، چرا که فقط به اندازه‌ای که نیاز دارید پرداخت میکنید و نیاز به پرداخت هزینه زیادی و اضافه ندارید.

چطور اعتماد کنم؟

قبل از سفارش گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن بهترین روش اینکه رمز دو مرحله‌ای رو فعال کنید. برای ورود به حساب کاربری شما می‌بایستی کدی رو به ما بدید تا بتونیم به حساب شما وارد بشیم و پرداخت رو انجام بدیم و بلافاصله بعد از پرداخت میتونید رمز عبور حساب کاربری رو تغییر بدید.

این روش برای استور چه کشور (ریجن‌هایی) قابل سفارش است؟

مسلما بسیاری از گیمر ها که اکانت استور آمریکا دارند بیشتر نیاز به خرید گیفت کارت 1 دلاری پلی استیشن دارند.

اما اگر حساب استور پلی استیشن آمریکا دارید، نگران نباشید،‌این روش روی استورهای انگلیس، آلمان، ایتالیا و باقی کشورهای اروپایی تست شده و کاملا جواب میده.