وبلاگ

/ وبلاگ / خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن
خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن
  • گیفت کارت
  • 19 ژانویه 2021
  • 2,211 بازدید
  • بدون دیدگاه

خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن

خرید از استور پلی استیشن، بخصوص استور پلی استیشن آمریکا باعت محبوبیت در خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن در بین کاربران شده است.

حداقل گیفت کارت موجود برای کاربران پلی استیشن استور آمریکا گیفت کارت ده دلاری است.

چرا گیفت کارت ده دلاری پلی استیشن؟

بسیاری از کاریران کنسول پلی اسیشن مشترک پلاس پلی استیشن (یکسالهسه ماههیک ماهه ) هستند و داشتن این اشتراک باعث تخفیف در خرید بسیاری از آیتم‌های استور می‌شود.

بطور مثال در حراج فصلی پلی استیشن، کاربرانی که اشتراک فعال پلاس پلی استیشن دارند، تا بیش از ۷۵ درصد از تختفیف‌های استور پلی استیشن می‌توانند استفاده کنند.

برای خرید بازی به یک دلار یا کمتر نیاز دارم!

در صورتی که برای خرید یک بازی به یک سنت تا ۹ دلار نیاز دارید که گیفت کارت آن برای استور سونی آمریکا موجود نیست، می‌توانید از خدمات پرداخت ویزا کارت پارسیان‌پی استفاده نمایید.

در این حالت کافیست که شما آیتم مورد نظر را به سبد خرید اضافه کنید و مشخصات حساب کاربری خود را از طریق پشتیبانی آنلاین یا تگلرام پارسیان‌پی ارسال نمایید تا خرید شما بدون داشتن گیفت کارت تکمیل شود.

گیفت کارت ده دلاری پلی استیشن بصورت دیجیتالی و بعد از پرداخت آنلاین به کاربر ارسال می‌شود.

توجه فرمایید که خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن استور سونی آمریکا فقط بر روی استور سونی آمریکا قابل استفاده است و امکان استفاده بر روی استورهای دیگر مثل استور امارات یا عربستان که واحد پولیشان دلار است قابل استفاده نیست.

گیفت کارت پلی استیشن هیچ تاریخ انقضایی ندارند و هر زمان که کاربر نیاز داشته باشد، امکان ردیم آن وجود دارد.

نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

برای نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید توجه کنید برای وارد کردن کد گیفت کارت نیازی به وارد کردن خط تیره یا – ندارید.

نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]